Практична значущість досвіду


Практична значущість досвіду полягає в тому, що його можна використовувати в навчальній діяльності, в роботі методичних об’єднань, засіданнях творчих груп.
В результаті впровадження досліду відбулися позитивні зміни в навчально-виховному процесі.  Саме програма «Росток» в повній мірі дала мені змогу  так організувати  навчально-виховний процес, що я стала співавтором  дитини в її тематичних «відкриттях». Діти відчували себе маленькими ученими,  проводячи власні дослідження того чи іншого поняття, із задоволенням йшли до школи, не боялись відповідати та виражати свої думки.  Про це свідчать відгуки  вчителів - предметників  5 класу та батьків, які зазначають, що діти   не зазубрюють відомі істини, а мислять, роблять висновки. (Додаток №  6)
 Мої випускники  були учасниками й переможцями шкільних та міських олімпіад, творчих конкурсів. У міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» у 2013-2014 н. р. два  учні показали відмінні результати, п’ять - добрі результати. Протягом кількох років діти займали призові місця в шкільному турі знавців української мови ім. Петра Яцика. Я  систематично розміщую методичні розробки на сайті «Учительський журнал оn-lain», маю сертифікати на публікацію матеріалів. http://www.teacherjournal.com.ua (Додаток № 7). Приймала  участь у ІІ та ІІІ   Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель - обдарований учень» в номінації «Авторський урок», маю сертифікати. http://teacher.iod.gov.ua/.  (Додаток № 8)  Створила в мережі Інтернет блог, де презентую свою педагогічну діяльність, розміщую матеріали як для вчителів початкової школи, так і для класних керівників. Як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів, впроваджую продуктивні технології (Додаток №9),  надаю практичну допомогу колегам у підготовці й проведенні уроків за діяльнісним методом, спрямовую вчителів школи до пошуку оптимальних методів роботи. 
Переглянути презентацію  
Багатьом учителям, які розуміють необхідність змін у навчальному-виховному процесі, важко розпочати діяти в напрямку опанування технології діяльнісного методу. Досить часто вони (особливо молоді вчителі) роблять акцент на інформаційній складовій, мало уваги приділяючи питанням методичної підготовки уроку. Виникла необхідність у створенні рекомендацій щодо підготовки уроку за  діяльнісним методом. (Додаток №10)
Набутий досвід та його результативність  спонукали мене в перспективі звернутися до теми «Розвиток і вдосконалення пам’яті, образного мислення, уваги, уяви молодших  школярів  через використання на уроках тренінгових ігор-вправ з курсу «Ейдетика».
З  метою  підвищення  педагогічної майстерності продовжую займатися самоосвітою, планую публікувати  методичні розробки уроків, виховних заходів та розміщувати їх в режимі on-lain, в своєму блозі, на педагогічних сайтах. (Додаток №11)  




Комментариев нет:

Отправить комментарий